Moře je velká plocha slané či braktické vody spojena s řekami, oceány, na krajích částečně ohraničená pevninou, ostrovy, poloostrovy to už dětí vědí. Naučily se také které evropské státy mají moře a jak se jmenují. Domovem je pro mnoho mořských živočichů od kytovců, korýšů, měkýšů, mlžů po ploutvonožce, žahavce,řasy a korály. Děti měly možnost zrakem a hmatem poznat  hvězdice, čverzubce, čelist se žraločími zuby, kamínky, houbu, korály, perlorodku, lastury ústřice, slávky, hřebenatky, srdcovky, přílipky a mnoho dalších mušlí a škeblí. A moc si to užily, některé děti si sáhly i na kraba, stateční byly všichni. Už ví jak který živočich vypadá, kde se v moři nalézá, jakou má rád potravu, jestli žije samotářsky ,  ve velkém hejnu nebo v rodině.Čím je jaké zvíře zajímavé, třeba jak vzniká perla, jak je velký plejtvák, proč musí delfín spát jen napůl, a kde všude umí lovit žralok a plno zajímavých věcí z říše mořského světa. Také umí děti básničku o moři, cvičili jsme , plno pohybových, prožitkových, rozumových her jsme hráli s  tématikou moře. Práce s mušlemi, tříděním , počítáním, sestavováním byli oblíbené činnosti každy den.