Druhý týden nového školního roku jsme se ještě seznamovali a adaptovali se všichni po prázdninách. Děti si formou her opakovaly  jména kamarádů hlavně těch nových. Děti se stále sžívají s novým rozestavěním a systémem třídy. Opakovali jsme již známé písničky a básničky. Učili jsme se novou básničku na ranní pozdrav a také novou "svolávací" písničku, díky které ni děti ví, že mají vytvořit kruh a bude nějaká činnost či hra. Z pohybových her jsme nemohli vynechat oblíbenou puntíkovanou, kterou učíme u nové kamarády. Také jsme si zahráli na vláček, díky kterému si děti opakovay jména. Ve výtvarní výchově děti kreslili pastelkami svou značku. Zaměřili jsme se na upevňování správného úchopu tužky. Někteří s tím stále bojují, ale brzy budou mít vyhráno. Při ranních aktivitách děti procvičovaly jemnou motoriku, logické myšlení a také předškoláci trénovali psaní svého jména ať už dle předlohy, či zpaměti. Předmatematické představy a grafické znázornění čislic děti trénovali při hře, kdy na hudbu chodili kolem kruhů a na zastavění hudby musely podle zadání dát počet míčků či kaštanů. Tato hra se zařadila mezi ty oblíbené v naší třídě. Trénovali jsme rytmizaci při zpěvu, ale také při napodobování deště. Děti trénovaly i paměť a sluch, kdy museli tleskat podle toho, jak tleskala paní učitelka. Užili jsme si také zábavní dopoledne s Jirkou. Při pobytu venku děti hrály míčové hry jako Bumbrlík, fotbal či vybíjenou. Hodně se kreslilo křídami a také zkoušely skákat přes švihadlo. 

list
13

Focení Photodients - všechny třídy

list
14

Maňáskové divadlo - O Šípkové Růžence, O pejskovi a kočičce, Zajíc, liška, kohout - všechny třídy

list
20

Planetárium - Motýl

list
27

Hopsalín - Mikulášská nadílka - všechny třídy